Amasya İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü

Sertifika


SERTİFİKA BAŞVURULARI 1

K.T.B.
SERTİFİKA TALEBİ

 

(Tüzel Kişiler, Dernekler, Vakıflar, Kurumlar)

5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu ve18.4.2005 tarihli ve 25790 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Fikir ve Sanat Eserlerinin Tespit Edildiği Materyallerin Dolum, Çoğaltım ve Satışını Yapan veya Yayan İşletmelerin Sertifikalandırılmasına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin 1 inci maddesi uyarınca sertifika alınması zorunludur. Sisteme Giriş01.01.2018tarihinden itibaren E-devlet kapısı üzerinden yapılacaktır.

http://www.online.telifhaklari.gov.tradresinden sırası ile

E-Belge Sistemi ve Girişe Tıkla (E-Devlet’e Yönlendirilecektir.)

E- Devlet Sitesinden;

1-T.C. No ve Şifre ile giriş yap

2-Sertifika İşlemleri

3-İşletmenizin tanımlanması (Gerçek Kişi-Tüzel-Dernek-Kamu vb.),

4-Seçili Şube İle İşlem Yap,

5-İstenilen Bilgileri Gir (Faaliyet Alanı, Faaliyet Belgesi Tarihi Firma Ölçeği vb.)

6-İstenilen belgeleri sisteme taratıp girdikten sonra başvuru onaylanır. Onaylandıktan sonra İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü sistemine düşecektir.

-Taranan ve sisteme girilen belgelerin asılları elden veya posta yolu ile Müdürlüğümüze teslim edilecektir.

Çıkacak Belgeler (İşletme Durumuna Göre Değişebilir)

1. Dekont

2-İş yeri Açma Ruhsatı veya;

3. Faaliyet Belgesive Ticaret Sicil Gazetesi (Ticaret veya Esnaf Odası faaliyet belgesi, İlgili faaliyeti gösterir ifadeyi içeren)

6. Fikir ve sanat eserlerinin çoğaltılmış nüshalarını kiraya veren yerler için, kiralama haklarının devralındığını gösterir yetki belgesi

7. İmza Sirküsü

 

30 Dakika


ÖDEME İLE İLGİLİ ÖNEMLİ NOT:

Başvuru sahipleri sertifika ödemelerini, başvurunun tamamlanmasının ardından adına belge düzenlenecek kişinin T.C. Kimlik Numarası (Gerçek Kişiler) / Vergi Kimlik Numarası (Kamu Kurumu, Şirket, Dernek, Vakıf, Sendika vb.) ile Kamu Bankalarının (Ziraat Bankası, Ziraat Katılım Bankası Vakıf Bank, Vakıf Katılım Bankası, Halk Bankası, Emlak Katılım Bankası) İnternet bankacılığı, ATM veya gişeleri ya da Hazine ve Maliye Bakanlığına bağlı malmüdürlükleri ve muhasebe müdürlükleri üzerinden gerçekleştirebilecektir.

E-tahsilat sistemi üzerinden ödenmesinin başlayacağı 15.12.2020 tarihi itibariyle başvuru sahiplerinden banka dekontunun taranmasına ve aslının ya da onaylı örneğinin gönderilmesinin talep edilmesine lüzum kalmayacaktır.